RED,BLONDE,BRUNETTE,DARK,LIGHT

Antingen på tisdag elr onsdag ska jag tona mitt hår, men vet såklaaart inte vilken.. vill antingen ha ljusbrunt, rött, blond, eller mörkbrunt. svårt att välja men va tkr ni själva?
supersugen på röd färg just nu. soo damn snyggt.
anledningen vrf jag vill tona det är att min blonda färg skiftar mke i gult. och jaa gult är fult ;) fast egentligen skulle jag ju kunna färga det i nån annan blond färg, men gillar
att testa lite nytt.. men eftersom jag tonar så gör det ju inget om det blir fail + att det är över jullovet så hinner fixa det innan skolan börjar.
                         vilken/vilka är snyggast tycker ni?      





// sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0