f o o d o h o l i c




åkte ner på stan för att gå till en frisör och fråga om prao. fick ett nummer av en i personalen där chefens nummer stod så kommer ringa imorn. bara råka gå förbi vaksalatorg där det är marknad men kändes heelt mobbat att gå ensam så köpte en donut och åkte hem. donut är min absoluta favorit för den som inte visste det. juste en annan sak som riktigt stör mig är när wb fjortisar från särklassen ska sitta och råglo på en i bussen. de behöver fan inte slösa sin tid på att glo på mig? jäkla irriterande alltså.  
blir nog inlägg lite senare om min favoritmat. Undra vad kan det vara? ;)

puss / sofia fransson aka soooo, blondie, blondin :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0