Klantig är bara mitt förnamn..

Hemma från en frusen dag i det kalla vinter vädret. Som jag kanske har nämt så har jag jobbat på 4H idag med Snylda (Mathilda) otroligt kall dag jag fattar inte att de fortfarande minst minus 25 om dagarna fast det snart är mars. Mars är väll vårmånad? Eller, och en annan fråga är var tog växthuseffekten vägen ?
Jag tycker iallafall att gud eller någon liten filur ute i stor skogen kan ge oss lite värme, eller varför inte alla de människor som kommer hem från utlandet. De kan väll ta med sig lite värme, bara en gnutta iallafall så vi att vi slipper se termometern ligga på flera minus grader !
När jag skulle hem från 4H så var de tänkt att jag skulle ta bussen hem, men de gick väll sådär upptäckte att jag varken inte hade något busskort eller pengar på mobilen till smsbiljett. VARFÖR har dom tagit bort kontant betalningen för ! De slutade iallafall med att Snyldas mamma skjutsade hem mig, ska avguda den människa i framtiden som löste mitt stora problem/panik med min hemfärd. TACK !
Imorgon så blir de bara att stiga upp i allt för tidig tid till att jobba, sånt är livet. Blir även kvar i Årsta med Snylda efter jobbet, just nu tippar de mot en lugn kväll i hennes soffa kommer vara så otroligt trött.
Långt inlägg med massa 4H snack och min stora till klantning men nog med det för,
Godnatt nu ska jag sova ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0