lugn start..

Första dagen på sportlovet idag då, körde en ganska lugn start man vill ju inte riv starta och stressa upp sig en massa när det är lov. Så det enda jag har gjort idag har varit att jag har tagit en liten trip ner till staden för att simma. De är ju dags att börja träna nu om man vill komma i form till baddräkten i sommar. Efter jag hade simmat mina 500meter, orkade inte med 1000 meter idag för jag hade sånn otrolig träningsvärk från tävlingen men iallafall efter simningen drog jag till hemma kväll och hämtade lite filmer från p2. Det var ungefär min dag ganska lugn men det kan behövas såhär efter 7veckor av vår terminen. Nu ska jag smyga iväg och kolla på en film de blir nog i rymden finns inga känslor ! :)
// Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0