Schlagerfeber !

´Tjaoo bloggen ! Det var ett tag sen sist, tänker inte bortförklara mig en massa varför de var det. Tycker istället att vi ser framåt och hoppas att jag skärper mig !
Idag är det melodifestivalen eller mello som det kallas nu 2011, Jag  känner att schlagerfebern har slagit till här i Eriksberg. Varje år så tänker man att man ska bojkotta den där skiten, men så hamnar där i soffan med en skål chips och en kall läsk. Men i år ska jag bara jag bara gilla läget och sitta där med min chips skål och min kalla läsk och följa var enda deltävling.
Har redan en BIG question i mitt lilla huvud och de är, vem som ska gå vidare denna lördag kväll i luleå till final ? Danny och Jenny Silver sägs att vara favorit tippade, men jag VÄGRAR tro det för jag ska hålla varenda liten tumme på mina två händer för att Pernilla Andersson ska gå vidare. Inte för att hon är någon känd artist utom för att hon sjunger på svenska och det är faktiskt coolt, Hallå vi är faktiskt i sverige och här sjunger vi svenska. Så jag håller på Jenny Andersson, och hennes kompis som följer med till final får bli Danny för han är en flickfavorit inte för mig men för alla små tjejjor ! vem tycker ni ska gå vidare ?


Puss och kram mellobanan Ellen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0