You give me something


När jag tänker tillbaka på alla dessa minnen jag har med min syster så blir jag väldigt lycklig och faktiskt lite tårögd.
Att hon som syster alltid har fått släpa runt på mig som är 8år .Tänk att alltid ha en dryg liten lillasyster som alltid stör en när man försöker ungås med vänner eller helt enkelt försöker att plugga.
Nu när jag själv är snart 15år och stina som min syster heter är 23 har det blivit som att vi nästan är i samma ålder vi har börjat umgås mer som vänner och detta glädjer mig.
På bilden är jag ca 8år och stina ca 16år  och vi är i full färd för att lämna hemmaplan med hästen sebbe för att byta stall till skäve ett stall utanför gränby. Sebbe gick inte och lasta och därför fick vi köra med häst och vagn genom hela staden. Ett otroligt minne som alltid kommer att leva med mig, Jag älskar dig min syster !
 // Ellen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0