If I saw you in heaven..

Simba och Nala, finaste djuren jag varit med om. Simba är den gula och Nala den mörka. Nala lämnade jorden 16 oktober 2009, Simba i somras.
De hade sina speciella personligeheter dom två, simba kunde sitta på kommando och var lealös som ett gosedjur och sa aldrig ifrån. men en dag efter skolan ringde min mamma och sa att vi skulle ta bort honom på kvällen för under hela dagen hade han kräkts 24 spyor på golvet och höll på att typ dö, fyfan vad jag grät... Nala nös 24/7 så de blev massor av nysfläckor runt där hon satt, och var nog den trevligaste katten som finns då hon alltid skulle vara med och vara social. :) Hon togs bort pga av ett flertal tumörer under magen som var höll på att spricka.  
här kommer bilder på dem..




mysigast och knäppast



min lilla ängel

tussen

// sofia fransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0