KINGS AND QUEENS



verkar som att anna, ellen och frida redan fått bloggtorka. men då kör väl jag och isabelle på som vanligt då ;)
just nu sitter jag hemma och dricker ett glas varm oboy och har det mys med min spotifylista. fast snart måste jag plugga svenska grammatik. förstår inte varför man ska ha prov om satsdelar, kommer ju inte direkt att ha nån nytta av det i framtiden? men känner ändå att mina betyg blir bättre och bättre! fick tillbaks fysikprovet idag och det var 2 p ifrån mvg, supernöjd!
igår var det tävling på upk. det var ridskolecupen. ERK och sigtuna kom till oss och vi förlorade båda matcherna. det suuuuger men aja livet är hårt ibland ;) 

nu väntar jag bara på att mamma kommer hem med en marabou till mig... mums 

ciaaaaao sofia  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0