sweet fifteen

hejsan, svejsan, tjenamors och allt däremellan.. skoldagen idag var faktist hyfsat rolig, hk:n var craazy, och att alla älskade min soppa var ju lite chockat. sofia= framtida kock kanske? ;) nae inte riktigt va... nu sitter jag här hemma och har lite allmänt tråk med min m&m påse. mums. goo'a grejer det. fast polly är ju det godaste dock. måste ta tag i att sluta tröstäta godis och typ äta clementiner eller något? vill bli nyttigare men det är ju alltid enklare att säga än att göra. ska fan bli FIT till sommarn asså. men då måste man ju träna. det är ju en annan femma, som heller inte är min stora passion. fast ridningen hjälper ju en på traven till beach 011. hatar att säga "011" det låter ju sååå fult :@ enklare när de va typ "09" mke snyggare.
en sak jag kom på är att jag...... FYLLER ÅR OM 3 DAGAR! helt sjukt vad tiden går fort.... igår var jag ju typ 7 år om jag inte minns rätt? :*
nu ska jag sluta pladdra och förresten då äre nått cp med att lägga upp bilder på min pappas dator. men det kommer senare!

ciao! eran sooofia ;D

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hoppas du har en trevlig Lördag! Gillar du hårprodukter så missa inte tävlingen som är igång. Annars får jag Önska dig en fin Kväll! KRAM

2011-01-29 @ 19:00:26
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0