MAN MUST DANCE

sitter och drogar johnossi nurå, älskart. mums.
min dag spenderades mestadels med emma, alva och ellen. vi var i ekeby hos emma o fiikaa och chillelura.
hade nyss ett väldigt långt samtal med min farmor som varade i 59 min exakt. skön tant dedär. saknar henne redan, hon står mig absolut närmast i min familj. på tal om igår hade jag ingen lust alls att blogga så skippade det. statestiken ligger ju sådär må jag säga men det är jätte kul när folk läser vår blogg! så fortsätt med det :) vi kommer skärpa oss nu när skolan börjar (iaf jag) eftersom lovet i vissa fall tar upp mke tid och man glömmer bort bloggen. nog om det, var och handlade yesterday med min mamma då jag slank in på lindex för att kolla om de nått fint på rean. hade inte ett enda klädesplagg därifrån innan men så kom jag ut med 2 bh:ar, en blus/skjorta, kort spets cardigan med dragkedja och en t-shirt med små nitar. fina saker alltihop, men tvekar dock lite på den där spets cardiganen. men jaja.

mycke text blev det så ni som inte orkar behöver ju inte ens börja. ;*
puss, sofia fransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0