2 dagar kvar !

Herregud !
Det känns som dagarna bara rinner iväg, som sand i ett timglas.
Idag är det bara 2 dagar kvar till julafton det känns som att det var igår jag stod med hela min familj och kollade på fyverkeri i botaniska trädgården på första avdvent.
Människor brukar säga att nedräkningen till julafton börjar vid första advent, men jag har haft min egna lilla nedräkning redan sen oktober för cirka 2 månader sen. Jag älskar verkligen julen !
 Alla julklappar är snart inslagna den sista som inte är det är hundbenet till min hund som jag köpte idag.
Vi får inte glömma att det kommer bli en vit jul i år , hur länge sen var inte de.
Men graderna skulle gärna kunna stiga lite för just nu ligger graden på -24 utanför mitt fönster.

Kom ihåg alla läsare att jultomten kommer bara till de snälla barnen
!
 // Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0