comptine D'un Autre Été, L'aprés-midi

Har inget underhållande som jag kan skriva ner på bloggen, men ikväll tar jag tag i det här och skriver ett inlägg eller två. I söndags var jag på komfa och lärde mig lite viktigt och sen åkte Ellen,Frida och Isabelle hem till mig och vi spela sällskapsspel. Efter det cykla vi till kvarnbo och vandrade runt.
Idag hade jag min första praktik med sällskap av Elvira och Frida! det va en väldigt kul dag men man blir så trött efter ett tag så får se vad jag har för syn på det hela på fredag. Efter praoen köpte vi jordgubbar och satte oss vid fyrisån och solade. Har precis tryckt i mig lite godis och nu ska jag börja läsa sista Harry Potter boken!! gah kan knappt bärga mig. Imorn fyller Pappa år och i övermorgon fyller Kalle 18år , wohou!
Nästa vecka är det påsklov och sen prao igen. Blir inte bättre än så just nu. Ses.  /anna

BILDBOMB!
 








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0