Måndagsbarn


Måndagkväll och skolan har börjat igen. Några normala skolveckor kvar nu, sen är det lov om drygt en månad.
Värmen har vänt till kyla och det märkte jag allra mest påväg hem idag, fyffaan va kallt! Eftersom jag slutade senare än resten av min klass cyklade jag förbi Frida och myste med henne en stund. Idag har jag vart otroligt hungrig, jag har ätit som en häst i skolan och ätit middag samt stort mellanmål och jag är sugen på en massa choklad och godis. Nu vet jag hur det är att va gravid med ständig hunger.
Min kväll har bestått av att skeda i mig dipsås och gurka och sitta och skriva klart en rapport på datorn och Yes jag är klar! Min dag låter seg som sirap men den va ganska schysst.  /anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0