I WANT TO BE IN YOUR ARMS, WHERE YOU HOLD ME TIGHT AND NEVER LET ME GO.

FEST HOS ANNA IKVÄLL, ALLA VÄLKOMNA, till och med lill isak... nej driver, men ikväll ska vi, jag, anna l, anna m, ellen, isabelle och frida till anna l och ha det myys med massvis av gott samt julklappsbyte! tyckte jag hörde ngt om middag också, men inte helt säker då. just nu sitter ja här och lyssnar på musik på högsta och kikar på en hemsida som ja tittar på flera gånger per dag. kan sitta där i timmar ibland. därifrån hittar jag jämt massa inspiration. har en mapp med över 100 bilder därifrån hehe.. hemsidan heter: www.weheartit.com . rekommenderas starkt av mig! och juste, har kollat på victoria's secret för elfte gången idag hihi. kan nästan hela utantill nu. ;D men nu måste jag gå och kolla mina betyg vi fick idag en gång till.. usch.
Love Sofia


ganska så misslyckad bild men håret ble k00lt c:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0