music describe what words can't.








Kvällen igår va überkul! älskar alla presenter ja fick, tack ännu en gång! fick en smyckeshållare, två armband, ögonskuggor från usa, en gullig sparbössa och en jätte emorn afficsh på tatlor lautner. placerade den på väggen vid min säng, lööve it. vi titta på filmen love actually lite senare efter vi ätit. myys.

men aa en annan sjuk sak som hände igår va att det brann i en an grannlägenheterna på täljstenen, porten brevid min, faan vad läskigt den va helt övertänd! men tur att jag inte var hemma hos mamma igår för ja skulle säkert få värsta chockattacken, typiskt mig när det händer sånna grejer.. läs artikeln btw! http://www.unt.se/uppsala/lagenhetsbrand-pa-taljstensvagen-1169740.aspx 

men nu ska jag ta och duscha, kkänner mig såå fresch efter igår asså. juste invigde min jumpsuit, byxdress också. älskart!

pusssss sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0