singing seems to help a troubled soul.

Idag har jag vart i sängen och sen soffan..sängen, soffan, sängen, soffan. Inte mycket för en Onsdag men jag är helt slut. Berättar om igår istället. Jag åkte iväg och vaccinerade mig och lite annat och sen kom jag hem och träffade Frida, Isabelle och ellen och vi spela kubb utanför mig. Hann med att sälja min dumma salami i samma veva. Lite senare drog vi tjejer mot hågadalen och träffade lite andra vänner på en grillkväll och det var grymt kul tills det var kolsvart ute och man var tvungen att cykla hem (Tydligen hade jag glömt säga vart jag var..)
Ska städa mitt skitiga rum nu och göra scones.

Tyckte jag lyckades skriva ett klassiskt blogginlägg den här gången hehe. /anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0