BIRTHDAYYY



känslan av att nyss ätit jätte god mat o efterätt och att ha blivit 15 år gammal. haha min pappa körde i morse på metoden inte bry sig så mke om min födelsedag men sen när jag kom hem hade de värsta supriiiiiiise och fixat goood mat och efterätt samt lite presenter. love birthdays

En
hemsk händelse som hände idag var på musiken.. Då alla i klassen helt plötsligt börja sjunga för mig och aa fy fan vad jag inte gillar det! blev helt vinröd i fejjset sa andra och kände hur blodet helt cirkulerade i ansiktet. Tack så mke Anna, Ellen, Isabelle o Frida :') Älskar er också.. Men iaf efter skolan gick jag hem till min mamma med fotont, usch va ont ja har i foten.. När jag kom dit hade hon fixat en god brownie samt en BEN&JERRYS - COOKIE DOUGH, älskat den glassen läänge. När vi ätit, pratat och haft mys så tog vi bussen ner till stan och shoppade lite kläder. En stickad tröja, en skjorta, t-shirt och ett par jeans. Heeearligt.
NU är ja byxmyndig, halvägs till 30, får cykla utan hjälm och straffmyndig. psykhem nästaråå
p-essar att nej tårtan är inte min, mår både illa och bra av den.

/ daaaa birthday chiiild sofiiiiiiiia ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0