i follow rivers

sitter här och lyssnar på hardcore super☆ och lite aall i want now is a whiiitelight mooment...ja vet väldig skillad på dessa två. likielikie. annars så är det väldigt lungt här hemma. va uppe till 4 igår kväll så det blev inte så mycket sömn för min del när man var tvungen att åka till stallet. men då fixade jag iaf goliath tills imorn ✓. nästa vecka nån gång ska jag boka tid hos ✄ för att göra en liiten förändring i håret. kan ni gissa? jo.. jag ska bli blond. det är där min personlighet ligger hehe. tyck vad ni vill, i don't caaare. men ska inte bli bimboblond. LOOVAR HAHA!
igår drog jag med mig en ny skinnjacka hem från stan. brun i fuskskinn. fick syn på en virkad västliknade sak som hängde så fint där inne också fast hade lite beslutsångest så den fick hänga kvar! men har bestämt mig för att köpa den nu haha. lite modern hippiestyle, men i like it! 
 /sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0