Tävlingsrapport !

Heej alla glada människor ellen här !
Tänkte slänga in en liten tävlingsrapport från idag, för er som inte visste de så rider jag precis som sofia fransson och idag var det tävling för min del. Det var hoppning ch jag skulle starta i 70cm, startade sist av alla men det är ganska skönt tycker jag för då kan man kolla hur alla rider . Men tillbaka till min insats, jag red Pimpim en fullblods valack som är 13år, en pigg liten kille som gillar att springa fort och taggar till lite extra vid tävling. Jag kom iallafall 6a och det blev placering för mig det vill säga att jag fick pris :)
Otroligt nöjd och glad över min ritt eftersom emelie som red Pimpim innan mig hade fått ett stopp och trodde de skulle sluta likadant för mig, men det gjorde det inte. Nu känns det som att det börjar bli lika roligt att rida igen som det var förut när man når framsteg som inte behöver vara så stora. Nu ska jag gå och plugga Historia med ett leende på läpparna !
 


Pimpim överst och jag och sammy i sommras under ! :)
// Ellen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0