trettondeiandratjugohundraelva

Idag har jag varit i kyrkan med anna,isabelle, frida och en stund va ellen också där. vi var där från klockan tio till tre på eftermiddan! kändes ungefär som en skoldag. trött blev man iaf. vi fick bland annat gå catwalk med prästkläder, aaas sexigt! garvade så in i helvete mitt framför prästen.. kändes ju helt okej alltså. plus att Pär Ungdomsledare kollade ganska så surt på mig när vi satt o sjöng. det gjore så jäkla ont att sitta på de där jevla kuddarna i en hel timme. hehe men ånt får man tåla.
snart kommer min pappa hem, då ska jag åka förbi min mamma en snabbis för att hämta lite prylar till imorn.
kommer fullständigt äga i backen, så passa er!  noot, kmr ramla i liften det första jag gör. promis.

/sofia fransson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0