wednesday..

Många tankar slår mig jämt i huvudet. Nya varje dag. Nya upplevelser nya saker hela tiden, sedan varje kväll brukar jag tänka igenom allt som hänt under dagen, "analyserar" dagen som gått. Vad jag gjort bra och gjort dåligt, vilka som är bitchar, snälla personer och annat. och en annan egenskap jag har är att läsa av människor, ser på utsidan hur de mår på insidan o.s.v. Ni kanske kan tycka jag är en dum blondin på utsidan men det finns mycket mer på insidan. Fick en bok av en 90 årig tant i värnamo på min födelsedag och tanten hade skrivit en lång text om hur godhjärtad, snäll och massa annat jag är som bryr sig extra mycket om henne när jag är där. Och ja..tanter har ju levt lite längre och upplevt mycket i sina liv, så hoppas hon har rätt för en gång skull. Det är inte så ofta man hör så mycke positiva saker om en själv så det betydde en del.

En annan sak jag också funderat på under ett långt tag är att man aldrig får sticka ut i det här tråkiga svennebajslandet. Alla måste vara lika och man måste jämt vänta tills man är accepterad av andra. Alla snackar skit om "personens nya tröja" och att han därborta har fula byxor, men kom igen? Det är deras stil, låt dom! 
Själv så älskar jag när folk skaffar sig en egen stil. Men jämt ska alla döma en.
Alla ska jämt kopiera andras stil för att just bli ordet "accepterad".

Vissa kanske håller med, andra inte. Ni undrar säkert varför jag just la ut det här inlägget men det var något jag var tvungen att få ur mig.

peace, sofia fransson


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Men sötaste du, tack så himla mycket :) Jaa du, jaa jag köper bara sånt som jag gillar. Skiter fullständigt i vad folk tycker. Sen är det inte så att jag inte känner mig trendig. Köper mycket som är "inne" Men bara om jag själv tycker det är fint.



Köper tillexempel inte plagg bara för att det är trendigt. Hum, tips. SEcondhand shoppa, våga! Våga sticka ut och inte bry sig om vad andra tycker. Så länge man själv gillr det blir det som bäst! KRAM

2011-02-03 @ 01:46:40
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0