with a happy smile on my lips..

Tjenamors !
Sitter här och små skriver lite granna till lite människor och tänker på hur j**vla skönt det är med att inte ha några läxor. Revolutions provet är över, och på måndag bär det av till kungsberget, ååhh.. de blir några najs dagar här framöver. Något som vi verkligen sätter tummen upp för, så att man hinner att lugna ner sig lite efter allt stressande. Pappa kom nyss och kastade en marabou kaka på mig så han tycker väll antagligen att jag ska komma och äta lite choklad med han så ska väll ta och göra det, choklad ätande kan man alltid ställa upp på. Juste jag och Mathilda var på 4h möte idag angående att jobba på sportlovet. Så torsdagen och fredagen på sportlovet ska jag och mathilda leka med barn ! :D // Ellen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0