Inte jättepigg cheey..

Tjollahoppsan det var inte direkt igår ni hörde något från mig !
Jag har nämligen legat helt sänkt i sängen dom senaste dagarna med högfeber och ont i magen, men är absolut på bättringsvägen nu !
Det är bara så j**la synd att man ska bli så otroligt seg när man är sjuk. Man tycker att istället för att ligga och titta på film hela dagar att man ska styra upp studierna en aning när man har tid för det, något som jag verkligen borde gjort eftersom ett mega svårt swediisch prov väntar på torsdag alla satsdelar från himmel till jord ska skruvas in i huvudet. Ingen hitt direkt eller vad tycker ni ?
Saningen är att jag inte ens har börjat, FY skääms på dig Ellen.
Det enda ''nödvändiga'' som jag har gjort idag är att mina naglar har fått en ny lackning, så nu är dom helt glittriga !


// Smellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0