three pics.


mums..



tjeeenis bloggen! nuu så har jag kommit till liv igen. kom hem igårkväll från småland där jag var hos min farmor en vecka. trodde jag skulle vara kvar där mycket längre så packade ner hela min garderob i väskan såå den gick sönder pga vikten x) fint jobbat sofia! dagen idag började seeegt.. men kom upp ur sängen efter man degat där i en och en halvtimme så åkte jag o mamma till maxi och köpte en toning, sen vidare till ellen som man inte träffat på länge. så tona jag håret där också, på bilden ser ni the result. det blev väldigt mörkt och ellen tyckte jag såg riktigt läskig ut (av nån anledning xd ) men vi får väl se vad som händer här näst.
puss, sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0