Hey Boy

Hejsan svejsan! Vet ni vad jag gör? Jag är väldigt sent ute men... jag pluggar engelska eftersom jag har prooov imorn. Usch o fy o blä. Plus att jag och Anna har svenska redovisning som vi inte kommit speciellt långt med. Vi får se när hon kommer hem så vi kan fixa klart allt. usch

Annars sååå vaknade jag 10.08, woow kommer ihåg tiden o grejer. Är fortfarande helt jävla slut. Igår eftermiddag gick jag och Ellen ut i Hågadalen för att fota, blev många vackra bilder och lite mindre vackra bilder. Sedan till kvällen gjorde Isabelle oss sällskap framför melodifestivalen med chips godis och läsk. Riktigt mysigt! Fy fan för dom som rösta på Eric Sa-ade... SWINGFLY skulle vunnit skiten. Alla andra kan suga.. speciellt Sanna Nilsen som ser ut som en transa. Bleh
 /s  
  
Swingfly.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0