Kiss with a fist

Freeeeeedag !!
Vad annars har hänt idag? Varit i skolan och hoppat mellan olika lektioner och tills skoldagen var slut!
Gick halva vägen hem sen kom mamma från ingenstans och plockade upp mig och vi åkte snabbt och köpte en ny skolväska till mig! Pappa ska vaxa blixtlåset på den så att den inte går sönder som den förra gjorde.
Köpte med mig mellis från Ica och skyndade mig hem och övade på piano och stack dit sen och spelade. Nu kommer den jobbiga biten.. När jag haft min lektion så ska mamma skjussa mig hem men då startar inte bilen! Batteriet tog slut. Hände samma förra veckan också så vi fick bogseras hem efter vår andra bil idag igen efter att ha puttat ner bilen för en backe haha. Det är något som gått sönder i vår bil, och vi som hämtade den från verkstaden igår! jaja tur att ha 2bilar vid sånna tillfällen. Hur var eran dag? Bra, dålig, mulen, solig, varm, kall? :)

Till Sofia : Hur dum får jag va haha! tack din smak är inte heller så tokig (:

 
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0